Sipariş Formu Nedir?
Sipariş formu, özellikle perakende satış yapan işletmelerin, gelen siparişi kayıt altına aldıkları forma verilen isimdir. Sipariş usulü çalışan işletmeler gelen müşteri taleplerini hem kayıt altında tutmak hem de bu talebi gerekli departmanlara aktarmak için bu formu kullanırlar. Örneğin, 3 nüshalı bir sipariş formu kullanan bir işletmede gelen sipariş için tutulan formun bir sayfası müşteriye, bir sayfası üretim departmanına ve bir diğer sayfası da muhasebe departmanına verilebilir.
Sipariş formu, firmaların süreçlerinin çok daha kolay ve sağlıklı işlemesine katkı sağlar. Gelen siparişin ilgili departmanlara ulaşması ve olası sipariş kaydı kaybolmalarını önlemek için sipariş formu kullanmak oldukça önemli bir fark yaratır. Firma içerisindeki işleyişe bağlı olarak sipariş formu numaratörlü veya numaratörsüz olarak basılabilir. Ayrıca formun kullanılacağı departmanlara da bağlı olarak sipariş formu 2 veya 3 nüsha olarak basılabilir.
Teklif Verme ve Baskı Aşaması
- Verdiğiniz teklifler hızlı bir şekilde değerlendirilip size en kısa sürede dönüş yapılır.
- Sizden alınan bilgiler doğrultusunda dijital ortamda ön çalışma yapıldıktan sonra size onaya gönderilir.
- Çalışma onaylandıktan sonra işleme alınır.
Not
- Elinizde varsa tasarım dosyalarınızı pdf, psd, ai, cdr, formatlarında E-Posta veya WhatsApp ile yollayabilirsiniz. Tasarımınızın baskıya uygunluğu kontrol edilip, sizden onay alındıktan sonra ürününüz baskıya alınacaktır. Bu şekilde zamandan tasarruf sağlanmış olur.
- Görseller temsilidir. Özel tasarımlarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.